lankeeya sithuwili
ඔබගේ බ්ලොග් අලුත්/පැරණි බ්ලොග් අඩවි එකතු කිරීම පිලිබඳ වැඩි දුර තොරතුරු සඳහා මෙතනින් පිවිසෙන්න !

Email - buwa74@yahoo.com

අලුත් බ්ලොග් අඩවි

Saturday, January 7, 2012

පුංචි කුමාරිහාමිගේ වලව්ව

සිංහල බ්ලොග් අවකාශයට තවත් කුමාරිහාමි කෙනෙක් ඇවිත් , දැන් ඉන්න කෙනා එක්ක පටලවා ගන්න එපා . මේ ඇවිල්ලා පුංචි කුමාරිහාමි . ගිය අවුරුද්දේ අවසාන භාගයේ ආරම්භ වුනු පුංචි කුමාරිහාමි බ්ලොග් අඩවිය සැහෙන්න සක්‍රියයි . කතන්දර අත්දැකීම් කාව්‍ය නිර්මාණ වගේ බොහෝ දේවල් මේ බ්ලොග් එකේ අන්තර්ගතයි . බ්ලොග් එකේ සක්‍රියභාවය නිසා වගේම රසවත් බව නිසාත් පුංචි කුමාරිහාමි සැහෙන තරමකට ජනප්‍රියයි කියලත් කියන්න පුලුවන් . පුංචි කුමාරිහාමිගෙ බ්ලොග් එකට යන සබැඳිය පහලින් තියනව . පුංචි කුමාරිහාමි තමන් ගැන කරන හැඳින්වීම මෙහෙමයි


මම පුංචි කුමාරිහාමි..මේක මගේ ඇත්තම නම නොවුනත් මම ඒකට කැමතියි.කියන්න තරමට විශේෂ දෙයක් මගේ ගැන නම් නෑ..අනිත් හැම ගෑනු ලමයෙක් වගේම හැම සුන්දර දේටම ආස කරන..මිහිරි සිහින දකින..පොඩි දේටත් අඬලා ලොකු දේවල් දරාගන්න..බොහොම සාමාන්‍ය චරිතයක්..මම ටිකෙන් ටික දවසෙන් දවස මගේ ජිවිතේ මගේ යාලුවන් එක්ක බෙදා ගන්නව..විවේකයක් තියෙනවනම් වලව්වට ගොඩ වෙලා..අපේ සැප දුක බලලා යන්න



http://punchikumarihamigewalawwa.blogspot.com

1 comment:

  1. ස්තූතියි..බුවාටත් අනිත් සැම දෙනාටමත්

    ReplyDelete

දේශපාලන /කාලීන /මතවාද

පුද්ගලික/විවිධ/අත්දැකීම්/තාක්ෂණ

විෂයානුබද්ධ/නිර්මාණ/කලා